Followers

Showing posts with label Liebster Awards. Show all posts
Showing posts with label Liebster Awards. Show all posts

Monday, September 22, 2014

Liebster Awards

Assalammualaikum...




First time ditaq untuk Liebster Award ni oleh Starniea ...tak reti sangat ni tapi buat juga lah hihihi

1.3 Perkara Yang Anda Rindu
- Rindu zaman kanak-kanak sebab selalu ada masa buat mak ayah..skg dah jauh nak balik kg pun kena tgu cuti sekolah
- Rindu zaman persekolahan...sebab rindu nak pakai baju sekolah ahaks..rindu kat cikgu kat kawan2...yang pastinya rindu nak naik pentas tiap kali perhimpunan untuk baca ikrar...rindu nak naik pentas untuk ambil hadiah untuk peperiksaan hujung tahun
-Rindu kat anak2 n suami..yang ni walaupun baru seminit dah fikir pasal mereka...ya jantung hati kan

2. 3 perkara yang anda tak suka orang buat pada anda?
-tak suka ditipu
-tak suka dimaki
-tak suka bila kerja yang sepatutnya siap jadi lmbt gara2 org lain

3. Tempat yang anda nak sangat pergi tapi tak tertunai lagi?
-korea
-langkawi
-Makkah

4. Ape yang anda nak buat kejap lagi?
-ambil wani kat taska,pastu beli nasi untuk haikalayu,,then hantar pegi sekolah.lepas ambil syamimi bawak ke klinik....

5. Ape yang teringin sangat nak makan hari ni?
-tak tau lah,,,tapi macam2 dalam fikiran..macam nak cari soto..hihi

6. Adakah anda jadi seperti apa yang anda inginkan?Kalau x ape cita2 anda yang sebenar?
Cita-cita dulu nak jadi pegawai bank tup2 jadi Pembantu perpustakaan jer...Syukur terima seadanya

7. Kereta yang anda idamkan?
takde kot sebab tak memilih..MV ni lahir dari keluarga biasa2 jer..xda kereta so skg ada viva ni pun dah kira ok

8. Kalau anda jadi kartun, anda nak jadi watak ape?
nak jadi kartun watak sailormoon

9. Kata2 yang selalu anda pegang untuk terus hidup?
biar orang cakap atau hina kita yang penting kita tahu apa yg kita ada..sentiasa ingat di mana kedudukan kita...yang penting jangan menyusahkan orang walaupun kita dah cukup susah

10. 1 hari yang memalukan dan lawak yang pernah jadi pada anda?
hihi masa baca ikrar time form 6..tersasul nak sebut keluhuran perlembagaan...pergh depan satu sekolah tue..huhu....

11. Ape pendapat anda tentang blog ni?
Menarik simple dan kemas...

Rasanya cukup dah ok....hihi kak MV tak taq sape2 sebab malas...so harap puas hati