Sentap - All About Love

Tuesday, January 23, 2018

Sentap

Assalammualaikum...


Kadang tak habis fikir dengan sesetengah orang ni.kita cakap  Sikit sentap padahal benda tu kita cakap dengan Baik dan benda tu memang benar

Terutamanya kalau di laman sosial.Lain kita maksudkan lain pula  Penerimaanya pada yang membaca dan menerima apa yang kita sampaikan..


Bila fikir balik..abaikan saja orang yang asyik Nak menyentap ni...asyik nak jaga hati dia jer lepas ni ambik pendekatan ...

Dengan orang yg sikit2 sentap ni..x payah lah kita nak berhuha huha...kang senyum sikit pun sentap..kita positifkan saja...

Cari orang yang positif insyaallah kita pun sentiasa akan berfikiran positif...

4 comments:

  1. Biarkan saja, kita fikir yang baik2.. ^^ done follow. Http://sherlyanna97.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bergantung kepada keadaan hati pembaca masa tu. Kalau tengah sensitif meamng sentap.

    Itu ikut kajian

    ReplyDelete
  3. Lebih baik fikir positif kan, senang nak jaga hati

    ReplyDelete
  4. tak apa biarkan mereka.. janji niat kita betul =)

    ReplyDelete