Review: Obses-Syasya Bellyna - All About Love

Monday, October 23, 2017

Review: Obses-Syasya Bellyna

Obses Obses by Syasya Bellyna
My rating: 5 of 5 stars


"temani aku sampai mati.."

'kalau awak tetap menolak lagi,saya akan bunuh seorang demi seorang penghuni castlebury termasuk Johanas"

Obses mengangkat kisah kehidupan seorang artis terkenal namun belum mempunyai teman istimewa..Atas desakan ibunya EMily bersetuju untuk mengadakan program "pencarian Soulmate" untuk mencari calon Suami.

10 Jejaka di jadikan calon suami buat Emily,program dijalankan di sebuah tempat yang dipanggil Kota Istana Castlebury Scotland.Istana lama yang penuh dengan sejarah lady kiara.Tanpa EMily duga pencarian soulmate membawanya ke arah kejahatan dan tragedi hitam.

10 calon suami dan krew semuanya ada niat mereka yang tersembunyi .....cuma seorang yang benar2 mengenali dan berkongsi hati dengan Emily..Tanpa disangka Dua Orang Kawan Karibnya yang menyebabkan dia sakit hati dan terseksa..

Di kota Istana Castlebury,ingatan lama yang hilang akhirnya datang kembali.Siapa mereka yang mengkhianati,kenapa calon2 suami yang dipilih tak seperti yang di nanti...Kehidupan seorang yang terkenal bukanlah seindah mana...

Emily mempunyai masa lampau yang menyakitkan tanpa diketahui peminat dan calon suaminya...Hanya mereka berempat dalam Istana castlebury mengetahuinya...namun cuma seorang yang benar2 tahu kisahnya..

(**macam nak sangat novel ni ada sambungan ...sebab nak tahu apa terjadi apa 9 calon suami dan rakan karibnya serta siapa Johanas sebenarnya )

View all my reviews

3 comments:

  1. Assalamualaikum Wrmbth & Salam pagi isnin sis Mis Velentine
    .
    Maznee doakan minggu ini semuanya Allah lancarkan urusan

    Amin

    Obses dan fanatik tu sama

    Radikal dan keras bukan cara islam. Lebih baik wasatiyah

    ReplyDelete
  2. Best novel ini.. Thriller yang ohsem..

    ReplyDelete
  3. Menarik juga jln cerita dia.. triller

    ReplyDelete