All About Love: keningau
Showing posts with label keningau. Show all posts
Showing posts with label keningau. Show all posts

Friday, February 14, 2014

Banjir di Sabah tanpa berita

9:44 PM
Banjir di Sabah tanpa berita
Assalammualaikum..

Risau dengan keadaan keluarga MV di kampung,,iyalah hujan kat sana buat bebrapa kwasan di sabah banjir..kawasan yang terlibat beaufort,dan tenom..(yang mv tau lah)

Cuma sedikit kekesalan sebab berita banjir kat sabah ni tak disiarkan kat berita pun...hanya org2 sabah jer yg tau..wahal jalan pekan beaufort dah ditenggelami air,,

Beberapa sekolah dah ditutup,,jalan pun dah trputus,,risau umah mv kat kg dekat dengan sungai,,,dengar cerita empangan kat tenom dibuka,.,

Mmg confirm lah beaufort akan banjir kalau empangan tenom dibuka,,mv berharap keluarga mv di kampung baik2 saja..risau,,nak balik pun bukan dapat bantu apa2..lagipun jalan pun tak boleh lalu dah,..

Doakan kami yang di sabah ni selamat yea...
posted from Bloggeroid
Read More