Review Novel -Isteri Untuk Disewa-Syamnuriezmil - All About Love

Tuesday, September 8, 2020

Review Novel -Isteri Untuk Disewa-Syamnuriezmil

 Assalammualaikum

Lamanya blog ini tidak diupdate ,jadi hari ini MV mau share satu novel iaitu Isteri Untuk Disewa karya Syamnuriezmil .Novel ini MV pinjam melalui applikasi PNM E-READER di handphone..Ada halaman mukasurat,,,Mv selesai  baca dalam tempoh 1 hari sebab jalan ceritanya yang menarik buat kita tertanya-tanya.Siapa yang akan jadi suami Nur Adreiana.

Sedikit sinopsis novel versi MV


Mengisah kan Nuradreiana yang menawarkan khidmat sewa dalam blognya dan pelanggan pertama adalah Noah Ryzal ..Ditawarkan RM10k untuk menjadi sewa sebagai isteri Noah .Namun permainan ini menjerat mereka apabila orang tua Noah sukakan Nur...

Maka mereka terpaksa melanjutkan lagi sewaan sebagai isteri tapi dalam masa yang sama ..Nur terpaksa menjadi kekasih Bos di pejabatnya pula.Makin huru hara lah hidup Nur.Tambahan pula dengan konflik dia dengan teman baiknya iyaz.Iyaz meluahkan rasa cinta tapi Nur sebaliknya.

Ketika semua hampir selesai rasa cinta berputik di hati Noah namun Nur pula berkenan dan jatuh hati pada Remy Ishak celup.Sedang hangat dibuai rasa cinta rupanya apa yang Nur impikan semuanya tipu belaka.

Namun dia dan Noah Ryzal sudah membawa haluan masing-masing. Lamaran dari Puan Raihan dan keputusan ibu Noah supaya bertunang dengan pilihan keluarga  akhirnya membawa satu khabar gembira,,,

Siapa sangka dari jadi isteri sewaan akhirnya jadi isteri sebenar kan...try baca novel ni .best 

No comments:

Post a Comment