Kamu Ada Kerna aKu ada. - All About Love

Wednesday, December 5, 2012

Kamu Ada Kerna aKu ada.


Assalammualaikum..

Kembali ke udara..hari kebusyan melanda..dikejar oleh pembekal..dikejar oleh 5S..huhu..pening MV mcm ni..tapi dlm kebusyan melanda ni sempat juga MV hantar MY Haikal Ayu Ke Stesen Keretapi...

HaikalAYu ikut adik MV balik kampung..x lama sebab jumaat MV akan balik KG juga ambil dorang..Hubby  cakap nda mau berpisah lama2..lain rasanya kalau tiada HaikalAYu di rumah..lagipun Teman Pengganti xda yg mau tengok2kan...

Jadi apa kena mengena dgn ni cerita dgn tajuk entry MV??hehehe..xda kena mengena sebenarnya,,,tajuk entry diatas sebenarnya mengisahkan kisah 3 beradik,,,Jom kita baca dengan lebih lanjut...

Ada 3 orang adik beradik..2 gugurl & 1 boboi...yg boboi abg..so anak ke-2 menyambut birthday ...nah kamu tau sudah kan apa yg MV mau cerita ..hehehe...oklah MV direct to the point lah k...

Mcm ni..semalam MY FIL turun KK.dia bagi Hadiah birthday Ayu...tapi yg MV pelik tue bukan 1 tapi 3...dan bukan hanya birthday gurl yg dapat tp kesemua mereka..HaikalAyuWani....


Hadiah Ayu
Ni Wani punya

abg haikal pun dapat.
Tengok tue...semua dapat..untunglah kan..Kakak Ayu yg birthday Abg Haikal& wani tumpang sekaki dpat hadiah...Sebab tue MV buat Tajuk Kamu Ada kerna AKu ada,,hahaha,,,,Saja buat gempak...

Seronok tengok drg bertiga excited buka hadiah...Jom tengok hadiah drg...

Senyum sebab dapat hadiah

nah senyuman berjangkit pada wani

Si kakak pula senyum juga kah ni??
Akan merindui HaikalAyu sebab mereka berada diBfot skg..angan nakal2 yea kakak & abang..dan sekali lagi Wani ditinggalkan tanpa pesan oleh mereka berdua...maka tinggallah MV Hubby & wani jer dirumah..

Malam ni mau layan istanbul aku dtg....yezzza...

Tabung HAW

13 comments:

  1. wahh beznya dorang dapat hadiah ;-)

    ReplyDelete
  2. wahh.. dpt hadiah..yg x besday pun dpt..insyaAllah nnti ada lg hadiah buat mereka... hihi... :)

    ReplyDelete
  3. wah seronoknyer semua dapat hadiah ni

    ReplyDelete
  4. seronoknya dapat hadiah... hehe

    ReplyDelete
  5. Seronoknya bila semua pun dapat...

    ReplyDelete
  6. bagusla atuk diorang. baru adil kan. huhu..

    ReplyDelete
  7. reseki ni.. seronokla masing2 dapat ... baru x berebutkan..

    ReplyDelete
  8. wah bestnye dorg dpt adiah yer

    ReplyDelete
  9. wahhh smue dpt hadiah.. :) baru adil kan..
    kali ni dibfort ye.. jauh ke dri tmpt mv.

    ReplyDelete
  10. ail dan saksama...bg semua nnt tak gaduh atau iri hati..hihihi..
    tgk lisa ke mlm ni MV??Wah...menarik!

    ReplyDelete
  11. wah bestnyer semua dpt hadiah hehe...adil n saksama kan

    ReplyDelete