Followers

Wednesday, April 2, 2014

IKLAN KEKOSONGAN JAWATAN LEMBAGA PENGGALAKAN PELANCONGAN MALAYSIA 2014

Assalammualaikum..

MV nak kongsikan kekosongan jawatan di Lembaga Penggalakan Pelancongan malaysia 2014..untuk maklumat lanjut klik link https://drive.google.com/file/d/0B91VpruA3PHvcU9DQ29FRjdEeTQ/edit?usp=sharing...so orang sabah try lah...mana tau ada rezeki kan...


Korang boleh juga tengok di SINI...

Wordless Wednesday#CPUV Penghujung Mac 2014#

Assalammualaikum...


CPUV baru lagi
**Alhamdulillah masih ada rezeki buat anak2

Keputusan Sampel Air Di taman mata air Panas Poring,Ranau,sabah

Assalammualaikum...

sumber dr Sabah Parks

sumber dr Sabah Parks
Nah buat yang ragu2 ni hasil ujian yang dijalankan....mmg semuanya negatif...

Tuesday, April 1, 2014

Perkembangan Syamimi di Taska

Assalammualaikum...

Alhamdulillah hari ni genap 5 hari baby syamimi tinggal di taska...taska emas Hijau...taska kakak wani dulu...syukur nampaknya syamimi serasi dengan pengasuhnya yang bernama "Cikgu Ana"....

Baby Syamimi dah mula pandai minum susu perahan melalui botol....dan jumlah susu yang diminum pun makin bertambah..dari 12oz ke 16oz...yeah pandainya baby syamimi....dia tak mau mama risau jadi dia pun tak banyak karenah kat taska....

Semalam masa ambil baby syamimi sempat lah berbual dengan cikgu ana.

MV : "Ok juga baby syamimi hari ni..nda juga meragam??"

Cikgu Ana :"ok juga nda juga nangis cuma dia berak tadi..wah banyak juga dia berak"

MV : "Oh ya syamimi berak 3 hari sekali jak..itu yang banyak"

Cikgu Ana :"tadi kak dia meniarap lagi...tapi kali ni dia meniarap sendiri..."

Terkejut bila cikgu ana bagitau syamimi berjaya meniarap sendiri ...yeah anak mama dah pandai tiarap..sebelum ni mmg mv akan tiarapkan dia tapi x lama pun...kali ni dia buat sendiri...good job sayang mama syamimi...

Bab berak tue syamimi mmg berak 3 hari sekali...mula-mula risau tapi bila nurse cakap normal sebab BF tak risau..katanya itu maknanya susu badan tue sesuai dengan dia....Alhamdulillah...
ni gambar latest baby syamimi

ni masa umur 2 bulan...