Followers

Friday, February 28, 2014

Episod akhir menjinak ombak

Assalammualaikum...

Hari ni episod akhir drama menjinak ombak..drama yang disiarkan di slot zehra di tv3 setiap jumaat..drama mengisahkan seorang ustaz yang psiko...

Ya psiko...di mana tunangnya sakinah anak kepada imam di kampung..yang dicintai juga oleh asyraf kawan baiknya.tak cukup itu konflik cinta makin menarik apabila firhad lelaki yg pernah menculik sakinah juga mencintai sakinah...,

Delima sakinah yg dipaksa mengawalkan perkahwinannya dengan ustaz fatah...di mana yg sebenarnya ustaz fatah adalah seorang pembunuh,,pembunuh adiknya sendiri iaitu hanani...yg juga teman wanita firhad...

Kematian hanani menjadi punca firhad hidup dalam pelarian kerana dituduh membunuh hanani..pergh mmg geram tengok ceta ni...lakonan feroz khan sebagai ustaz fatah betul2 menjadi...

Malam ni nak tengok adakah tembelang ustaz fatah terbongkar?..adakah sakinah terselamat?terlepas kah firhad daripada tuduhan membunuh hanani?dan siapakah pilihan sakinah?

Ceh macam penulis skrip jer mv ni kan..hihi..tak sabar nak tengok..apa2pun solat dulu hihi...

posted from Bloggeroid

Be careful with my heart

Assalammualaikum...

http://www.youtube.com/watch?v=FFqmF6kz76Q&feature=youtube_gdata_player


suka sangat dengam drama ni..sweet hihi

posted from Bloggeroid

Posing tidur paling bergaya

Assalammualaikum...







Itu dia tidur dah serupa gaya orang dewasa..so cumil bah baby syamimi ni....kakak wani pun cumil sangat.,,hihi....baby tido so ambik kesempatan snap picture...

Kalau dia sudah buka mata...tiada kerjasama,.haha asuik nak susu n nak ajak main jer,,,alhamdulillah dah 2 bulan baby ji hyo....berat pun makin naik...dah 5.6 kg...alhamdulillah...

Kakak wani pulak dah 16 kg....see dua beradik ni mmg sihat kan...mama dia pun sihat juga hahaha....masa pregnnt 80 kg...skg 65 kg...huhu..,kena turunkan 10 kg lahi untuk normal bmi...

Tapi kalau 65 tue mmg berat mv sebelum pregnnt..hihi...berat kan...tapi mama arina mmg terbaek...semangat trunkan berat dia..cayalah ketua kampung group segar follower...hihi..tahniah mama dapat turunkan berat

posted from Bloggeroid

Wednesday, February 26, 2014

Potret 2014

Assalammualaikum,,,


















Entry gambar buat hari ini,.,hihi takde idea...sambil2 tengok drama dalam setiap sujud...geram tengok suami dia yg hish tak sedar diri..benci dengan perempaun yg x habis2 nak rebut laki orang...

Nampaknya drama malaysia ni dah mcm drama indon..leoas yue jalan cerita mesti kena kahwin kalau x harta tak dapat...uish lucu bah,,,

Bagus tengok drama be careful with my heart

posted from Bloggeroid