Followers

Wednesday, June 6, 2012

Siapa Yang Suka BergosiP??Lelaki @ Wanita????

Salam...penat sdh call sana sini...so merehatkan diri jap lagipun time2 jam mcm ni jarang2 org mau angkt hp sebab mau rehat dh kan..thankz pada yg bagi respon entri ni.....respon anda semua amat dihargai...

Ok balik ngan tajuk entri kita.....Siapa Yang Suka BergosiP??Lelaki @ Wanita????.....jeng2....ada tgk Apa Kata Wanita last week..tertarik ngan isu ni....pasal bergosip...kamu rasa siapa yang paling suka bergosip?????mesti rata2 atau majoriti akan pilih wanita...tapi sebenarnya lelaki dan wanita sama2 suka bergosip....

Kalo diberi pecahan kepada peratusan....perempuan 65% dan lelaki 55% suka bergosip...nah kamu nampak kan..nda kurang bezanya....cuma tajuk gosip tue yang berbeza...kalo perempuan lebih pada hiburan,hal2 berkaitan org sekeliling...manakala lelaki pula kalo bergosip isu lebih pada sukan,politik,isu semasa...dan percayakah korang kalo lelaki ni kalo bergosip mesti pasal perempuan n kereta..tak semua tapi iya kan....kepada kaum adam jan marah ar...hehehe


Nah lepas ni kepada kaum hawa jangan malu2 ok kalo ada yang cakap kita suka bergosip sedangkan kaum adam juga sama...hehehe....terpulang pada orang utk menilai tapi yang yakinnya melalui pengalaman Ms Velentine sendiri sa rasa Wanita dan lelaki mmg tidak akan lari dari bergosip cuma pandai2 kita lah...yang penting jangan mengaibkan dan menjatuhkan maruah org lain...

Ok jaga diri..tingkatkan produktiviti jauhkan kontrovesi....opsssssss macam melodi pula tau..hahaha....bye



Keliru...GSF berapa ahli dah?

Salam pagi rabu yang mendung di KK ni....pagi2 BW jap mana yg sempat sebelum memulakan tugas untuk buat follow-up utk majlis perhimpunan anggota perkhidmatan awam sabah bil 2/2012.....so lepas ni tunggulah panggilan dr Ms Velentina yea wahai PA2 kepada pengarah2 jabatan persekutuan dan badan berkanun di sabah...hehehe

Diteruskan ceta....Ms Velentine sebenarnya keliru ngan jumlah GSF sekarang....ada siapa2 yang ble bantu????sebab tgk dah smpi 30 lebih org....tp bila tgk list nama Ms Velentine tiada pula..adakah Masi lagi bergelar ahli atau telah digugurkan sebab tak segar selama 2 bulan....

Sesiapa yang buli tlg Ms Velentine leraikan kekusutan sa sekarang ni.....Pleaseeeeeeeeeeeee.................tq

Tuesday, June 5, 2012

Tue dia Gambar2 utk Tatapan

Assalamualaikum....mulai hari ni...Ms Velentine akan sentiasa mejenguk rumah anda hehehe.....yeah internet dah ok...suka tak...hehehe..yang penting sa sangat suka...tahap gaban sdh..hehehe...

Hari 2 ada update kan tentang family day...ramai yang nak tgk pic..so hari ni Ms Velentine kongsikan sedikit pic utk anda semua...jom tengok...












Renung2kan...


Jangan tertekan bila lihat rakan-rakanmu sudah bernikah, biar tertekan bila lihat rakan-rakanmu bergomol (berpeluk dengan erat sekali) SERUPA sudah bernikah. -Kitab Terfaktab 


Selamat bergomol kepada yang halal, Selamat menjarakkan diri bagi yang belum bernikah. ;)