January 2014 - All About Love

Tuesday, January 28, 2014

Jadual perlawanan liga super 28.01.2014

7:29 AM
Jadual perlawanan liga super 28.01.2014
Assalammualaikum...

Mv kongsikan jadual perlawan liga super 28.01.2013...birthay abang haikal hari ni..jom tengok jadual perlawanan

Selangor vs pahang 4.45 ptg
Sarawak vs sime ar 8.45 malam
Atm vs perak 8.45 malam
Terengganu vs t team 8.45 mlm
Kelantan vs pkns 8.45 mlm
JDt vs lion xii 8.45 malam...

Nah buat peminat bola malam ni bola tengok kat tv atau stadium hehehe,,,,

posted from Bloggeroid

Read More

Jadual perlawanan liga super 28.01.2014

7:29 AM
Jadual perlawanan liga super 28.01.2014
Assalammualaikum...

Mv kongsikan jadual perlawan liga super 28.01.2013...birthay abang haikal hari ni..jom tengok jadual perlawanan

Selangor vs pahang 4.45 ptg
Sarawak vs sime ar 8.45 malam
Atm vs perak 8.45 malam
Terengganu vs t team 8.45 mlm
Kelantan vs pkns 8.45 mlm
JDt vs lion xii 8.45 malam...

Nah buat peminat bola malam ni bola tengok kat tv atau stadium hehehe,,,,

posted from Bloggeroid

Read More

Keputusan penuh perlawanan liga perdana 27.01.2014

7:18 AM
Keputusan penuh perlawanan liga perdana 27.01.2014
Assalammualaikum,...

Musim bola dah bermula so Mv berbicara sedikit mengenai bola..berkongsi keputusan semasa untuk kawan2 semua...

Semalam berlangsung perlawanan untuk liga perdana..jom tengok keputusan penuh nya....

Pbapp fc vs negeri sembilan 0-0
Perlis vs putrajaya fc 0-1
Sabah vs felda 1-3
Drb hicom vs kedah 0-2
Pdrm vs pulau pinang 5-1
Uitm vs jdt ii 1-1

Dengan kemenangan besar meletakkan odrm d tangga teratas liga berkongsi mata dengan kedah.,,sabah pula sangat mengecewakan.huhu

Sumber http://ligaperdana.sokernet.com/carta/carta-liga-perdana-2014

posted from Bloggeroid

Read More

Friday, January 24, 2014

Gerimis mengundang ukulele

2:34 PM
Gerimis mengundang ukulele

Sunday, January 5, 2014

Terpisah

8:25 AM
Terpisah
Assalammualaikum,,,,

Beban apakh yg harus ku tanggung
Dugaan apa yg perlu ku hadapi ini!!!
jujur aku tak mampu menghadapi ini

Pernahkah terfikir dan terlintas di hati
Tindakan itu melukakan aku
Menyakitkn aku

Tolonglah seminit fikirkan itu
Kalau tak seminit sesaat pun jadilah...

posted from Bloggeroid

Read More

Thursday, January 2, 2014

Waznah syamimi

10:03 PM
Waznah syamimi
Assalammualaikum...

Alhamdulillah setelah melalui dugaan berurusan dgn jabatan pendaftaran negara cawangan hospital likas,,,akhirnya surat beranak baby ji hyo selamat dibuat,,,

Terima kasih lah UTC...waznah syamimi binti velentine..itu pilihan nama buat baby ji hyo yang dah berusia 12 hari...waznah bermaksud pencari keadilan..dan syamimi bermaksud keharumanku,,,

Semoga waznah syamimi atau dengan panggilan manja "ji hyo" menjadi anak yang solehah,,mendengar kata dan disenangi oleh semua,,

Doakan mv berjaya memberi full bf pada baby syamimi,,,mv syukur sangat sebab bby tak banyak meragam..cuma dia memilih...nak mv atau hubby jer,,

Jaundis syamimi pun tak lama hari ke6 dah turun..oklah takde gambar just entry tanpa picture.. ;)

posted from Bloggeroid

Read More